2018年7月11日 星期三

Days 228 - Babies G日常點滴

7個多月既babies G而家對周邊既事物都會八八卦卦,眼睛中意四圍望。
所以孖媽盡可能weekend都帶佢地出街睇下野!!
 
 
 
 
岩岩呢個星期日又氹左婆婆同我地出街街XDD”
 
今次去遠D去左mega box 飲茶茶~
 
 
因為孖媽私心登記左活動!!!~
只要聽10分鐘既講解,就有一包拉拉褲啦!!(係貨size!)
 
 
商場有ikea & aeon好岩我同婆婆行
好彩今日帶左兩架bb車,佢地坐車可以訓覺,我地又可以慢慢行
唔使孭到腰痛!!
其實我地都有部孖B車,但因為太重同唔太方便,
打左入冷宮XDD”
 
行完街又去食下午茶~
孖媽同婆婆都中意食壽司,
試左間新野,e…又唔錯wor…
又係最受小朋友歡迎既新幹線壽司!!
(
b出世到而家都已經食左好多次,未來應該陸續有黎XDD”)
 
雖然主打小朋友,但壽司刺身既質素相當唔錯,海膽好鮮甜!!三文魚腩夠肥美
仲食埋個迷你丼~hahaha
 
好滿足咁返屋企,麻煩公公車我地啦!!
 
----------------------------------------------------------------------------------------
facebook page :
龍鳳Babies G & 孖媽Gloria
邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言