2019年3月19日 星期二

乳酪都可以homemade!!!



 

 
孖媽有個問題成日都幾擔心
就係babies G細細粒,特別哥哥驚佢唔高大><”
(
本身我地兩公婆都算高),但哥哥成日痴住最低生長線….


澳洲姨媽就叫我地俾多D芝士乳酪佢地食,
吸收多D鈣質!!!
佢仲係澳洲托左兩大磚芝士俾我地~~

但乳酪呢俾大家睇下係超市影低乳酪既成份….

又點敢俾BB食呀~

澳洲姨媽又聽到我講….
連乳酪機乳酪粉都托埋俾我~~haha (Babies G真幸福)


1歲後我就間唔中俾bbS食下乳酪,凍凍地佢地都好中意食!!
而家仲好叻仔叻女,自己食!!!


做法好簡單:
將乳酪粉加入500ml凍既熟水,搖勻,再加入熟水至滿,再搖。

放入已加入大熱水既乳酪機中,放置12小時,凝固後放入雪櫃即可。

我自己會約3日內食晒。


乳酪粉有豐富鈣質及益生菌,好有益,
而且自己做,冇化學劑冇色素都安心好多
!!
其實乳酪機乳酪粉香港都有得買,不過當然係澳洲平好多啦XD”

#非廣告  #純分享 #自購系列

----------------------------------------------------------------------------------------
facebook page :
龍鳳Babies G & 孖媽Gloria| 想睇更多Babies G生活照: https://www.instagram.com/babiesg_mamagloria
邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言