2017年10月3日 星期二

中醫-平安脈 (27weeks5)


懷孕到中後期….
媽咪想我去中醫度把個平安脈安下胎
我都想問下有D野我食唔食得,使唔使清胎毒咁

 呢位中醫之前有睇過
所以可以好快進入正題
醫師話我陀Bbs得好好,係有D血氣不足~~
所以要補下氣,但過左30W就唔使再補,怕影響開刀

 濕氣唔重,冇水腫!唔需要清胎毒~~keke

外豆漿、黑豆、芝麻、花膠、腐竹都可以食得~~
但綠豆、西瓜、桃膠就唔好 (上網見有個bloggers介紹孕婦食桃膠)
近中秋,梨當造!!醫師都話可以食梨~~
Yeahyeahyeah!!!

開左幾劑補氣茶我完成!!~

 

沒有留言:

張貼留言