2017年10月18日 星期三

第6次政府產檢 (31weeks 2)


今日繼續返QE2個鐘睇10分鐘~~~
好快咁照晒孖B size~~
呀仔而家重36oz, 呀女就重34oz
未計胎水胎盤重量,佢地重3kg~
而我暫時只係重左2kg~~yeahyeahyeah!!
BB心跳血流都好正常!!!

最近心跳會係平靜狀態突然跳得好快醫生話正常,因為bump血俾bbs
有另一個陀孖胎既媽媽早前唔舒服入醫院,
醫生幫佢抽血,話佢唔夠鈣同鐵

因為我自己本身唔食牛,又覺得近排脫髮多左,
想醫生幫我驗下,

佢只係答我: 冇架,生完就冇事,你有食supplements就得!

又同醫生講最近patpat入面舊骨好痛,一痛個下連行都行唔到,
佢都係答我: 生完就冇事,有事都係生完先醫=.=””

完全呆晒…………
 
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

不過今日都有件高興事
!!!因為醫生俾期我開刀啦!!
仲係我想要既日子~~呵呵呵
忽然覺得好快,仲有6星期就見到BBs~~
D興奮有D緊張,很多期待~~
BBs一定要乖乖,到日子我地見面啦!!

 **********************************************
題外話::

有時都唔知係香港做唔到咁全面呀,
定係我真係陀得唔錯,所以醫生都冇咩點理我
~~

家姐係外國生B,一到懷孕後期就會幫孕媽媽同照顧BB既人打百日咳針,
一早俾抗體
BB,等佢出世後冇咁易感染(澳洲,英國,台灣都會幫孕媽媽打)
但香港我連睇私家醫生自費想打都冇
=.=”

同埋外國會成日驗血check鐵、鈣等維他命足唔足夠,
因為會影響
BB做血同骨骼成長,
特別我地好少曬太陽
…HK想驗又係難

都仲未講BB出世後要打既疫苗…=.=”香港人口咁密集但好多重要既疫苗都係要自費
所以香港養B洗費真係好高 (都唔知點解奶粉咁貴…)

沒有留言:

張貼留言