2017年11月5日 星期日

第7次政府產檢 (33weeks 2)


今日又返QE覆診!!!今日快左呀~~1個鐘就見到醫生lu~~
醫生話呢個週數都唔使再度子宮頸長度lu~~
佢都係個句,有肚痛作動見紅就入院啦!!

 孖B而家好大隻la…
Feel到佢地而家橫誇我成個肚
成日會撐住撐住咁而家坐低起身都困難左

今日度size, 兩個都岩size…
呀仔而家重4, 呀女就重43oz!
加油!!繼續增磅!!!

因為上次同私家講心跳快,佢叫我返政府驗血check下甲狀腺!!
今日同醫生講,佢就安排我抽血
見完醫生等姑娘抽血….

點知第一個姑娘吉左我兩次,仲要插左隻針了了下,都抽唔到血
佢同我講: 佢無能為力…….==”
抽血唔係姑娘基本功嗎?

….佢叫我落2樓去抽血房抽我都同當值護士長講左幾句!
我次次返QE抽血都冇好經驗!!一係未抽已經話難抽,一係就吉幾次!!

咁我打算落2樓抽血房啦!!搵唔到既,但我知1/F有抽血房,落去問下….
點知原來個姑娘係叫我去隔離再隔離座既日間中心抽囉
冇野呀~~叫個大肚媽媽行咁遠…..
我上返B3搵護士長,我話我行唔到咁遠,叫佢安排另一個姑娘幫我抽….

另一個姑娘最後都吉左我3針先抽到……total 俾人吉左5針呀~~
勁痛!!!!!!姑娘最後話我血管幼,同埋凝血太快wor….
只能講,私家每次抽血都好順利,
一分錢一分貨
~~就係咁解~
兩星期後再覆診!!!

沒有留言:

張貼留言