2017年11月16日 星期四

第9次 最後一次政府產檢 (36weeks 3)

本身政府35週檢查完...就叫我直接37週返黎入院開刀!
今次36週產檢,係我主動問醫生R返黎XDD"

每次產檢前...我都會同孖B講,我地去睇醫生要乖乖地...
俾醫生照到晒....etc...
今次我同孖B講,今次係最後一次檢查啦!!!
要俾醫生照到呀~~爸爸今次要返工,由婆婆陪我地去檢查!!
乖乖地...我地今次隔住個mon見,下星期我地就見面啦!
講講下自己都想喊....haha~~

由於姑娘話今次檢查係攝期,所以我都係第一次下午先去QE~~
所以好似好快唔使一個鐘就見到醫生啦!!!
婆婆係第一次陪我去QE檢查!!
今日照耐左DD,因為可能太迫,比較難搵呀女隻大腿圍度...
呀女依然差唔多重,反而呀仔就追返上黎!!
叻叻~~兩個都有5磅!!!!仲有一星期,我地要繼續加油!!

醫生度心跳血流胎水,一切正常!!!
婆婆搞笑地問咁有冇度下IQ高唔高XDD~
醫生都笑佢,咁我話不如照埋靚唔靚仔,靚唔靚女XDD"~

最後confirm上次B鏈驗冇中!!good~~~
下星期就見面啦!!bbs~~~

沒有留言:

張貼留言