2018年4月6日 星期五

QE產科私家房小分享

身為鐵飯碗小薯既我...

份工冇花紅冇雙糧...
終於都可以因為生,享受到僅有既福利


QE可以接受鐵飯碗人士誇區登記產檢🤰&生仔!
同事都推介QE,所以住新界既我都去左登記!

只要入院時撻朵,講明係鐵飯碗人士,
就會自動幫你排隊上產房私家房!
但數量有限,都要等有位先上到房...
我好好彩提早一日入院,中午入院,
黃昏已經排到上房!私家房種分2款,

頭等房係單人既,二等房係2-3人!
而我今次排到既係2人房
靠窗位置,個view都唔錯,夜晚仲睇到部分幻彩fing香江!
直望電視,廁所又夠近

  

除左有個櫃桶外,仲有張sofa位+攬枕方便埋身餵奶~
床邊位都夠闊,推得入兩張
  

膳食方便,麻醉後頭兩日只可以食流質/粥~
開始食返正餐後,就有餐單俾你揀食咩,
冇睇錯,生完既甜品係有雪糕揀,
而且仲有菜乾湯/粉葛湯呢d大忌

 

至於們因為麻醉後未上得切奶,
所以都補住水奶先,近期飲能恩,
又冇傳言中咁難飲wor(我有試味架)
 
今次係QE開刀好順利,
所有姑娘同姐姐都好好~
特別頭幾日落唔到床,完全幫我照顧孖b~


邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言