2018年5月28日 星期一

「媽媽日誌」 - 全職爸媽小挑戰!

上星期對我同老公黎講算係一個小挑戰!
因為公公婆婆去旅行呀!
亦由於假期關係,我同老公都唔可以一齊連請5日二湊二,
變左要各自一湊二!
我同老公每人3日假,各自湊兩日,再一齊湊1日!!

老公好叻~~~~嫲嫲黎左幫手半日,之後佢都係一個湊等我放工!
仲要湊B期間抽時間做家務…吸塵拖地收衫掠衫~~超厲害~~~

我湊兩日就搵左朋友&babies G姨婆黎幫手!!
因為佢地好多時趁我泵奶就喊…
就令我好論盡…而且有人陪我吹下水時間易過好多~~

同老公一齊湊孖b,當然唔放過同佢地出下街啦~~
本身天文台話落雨,但好好彩當日出太陽!!
我地二湊二去左荃灣食lunch打邊爐~~

 

朋友介紹既台式火鍋「養生殿」,
平日7:30前埋單仲有半價
湯底揀左養生鍋拼 美人鍋
好甜呀!養生鍋有人參,金華火腿而煮成,
配料仲有鴨血、凍豆腐!
而美人鍋有半隻烏雞,桃膠等...
真係要飲多兩碗~

 

 
配料揀左手切肥牛、
黑毛豬、手打丸、墨魚滑、黑柏葉!
質素好好,樣樣都好味!

而且下午唔多人,好舒服咁嘆左個邊爐...
兩兄妹仲輪流覺覺豬..
俾爸爸媽媽嘆下
 

如果正價食真係有點貴,半價後還可以...
但久不久輕鬆出街食下都不錯
之後仲食埋soffule pancake!!

 
 
今次仲好叻叻,同爸爸兩個搭巴士出入~~
真係要好多謝Babies G咁合作…haha

----------------------------------------------------------------------------------------
facebook page :
龍鳳Babies G & 孖媽Gloria
邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言