2018年10月5日 星期五

14th Anniversary - 嘉里酒店自助餐慶祝!

勁吸引既cakey 呢~~~

  
孖媽好細個就同另1半拍拖XD”
當初一齊左8年結婚到今年已經在一起14~
時間真係過得快!!
今年有埋babies G同我地一齊過~~~
請左半日假同妹妹去影相,
之後就去Kerry HotelDinner Buffet慶祝!!
因為我地未夠道行22去食buffet…
所以影完相就同妹妹去,哥哥就交俾婆婆湊>V<~~
 
想食呢間buffet好耐啦!!上網見到佢地個甜品櫃勁吸引!!!
食物選擇都算多,而且醬料/鹽都有好多揀
 
少少失望刺身比較少 (只有4款,唔太吸引,食左1round)
 

海鮮都唔錯!!!蝦好鮮甜~
最特別應該係有石頭鍋飯/部隊鍋~~
我揀左石頭鍋飯 (少飯),有飯焦+溫泉蛋,好味!!!
 

熱葷試左幾樣都唔錯~~
 
 
7:30有燉湯,略嫌喊左D!!
最期待既甜品櫃~~

職員見我拎住隻大碟去..: 係咪每樣要一件呀??
本身打算分開拎既都答: 好呀, 唔該XDD”
同另一半happy share!!逐件試味~~

我最中意: 青蘋果榛子烏龍茶、百香果朱古力撻同朱古力花生至尊!!!
喜歡朱古力既話,焦糖朱古力一定好岩!!rich,但個人覺得好漏
overall
樣樣都唔錯,
但最
Surprise
係佢既Tiramisu超幼滑好香!!食左兩杯~haha
雪糕係食Gelato~~
另外有分子雪糕,不過唔岩我口味
!
又一年!!雖然今年冇禮物冇花收,
但有老公&babies G一齊過~~已經好滿足!!!
妹妹好乖呀~~坐定定同我地一齊食!!
餘生請你繼續指教~~
----------------------------------------------------------------------------------------
facebook page :
龍鳳Babies G & 孖媽Gloria| 想睇更多Babies G生活照: https://www.instagram.com/babiesg_mamagloria
邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言