2018年8月14日 星期二

男士侍產假幾多先至夠?

 
最近男士侍產假話題鬧得熱哄哄~~
對比法例規定媽媽既10週產假,爸爸得3又真係太少!!
其實媽媽10週我個人覺得都唔多夠~
不過都係講返爸爸先~~

究竟BB出世後,爸爸3日侍產假要分配做D?
*Bb
出世當日去陪產,迎接BB出世?
*
接媽媽同BB出院?
*
出院後第二日去健康院檢查?
*
BB拎出世紙?

其實正常順利順產媽媽,
都要住醫院
3
2夜,剖腹生產最少都要住43夜。
咁得3日假,爸爸點算?

如果BB唔好彩,有黃疸要成日返健康院檢查/醫院照燈,
真係有機會幾日又出去一次,爸爸又點算
?
又唔好彩,BB唔夠重出世要留院訓箱,爸爸又點算?
可能D大人會話,有媽媽嘛,而家又陪月又工人,實搞得掂既~~
但其實男人呀….你先係BB個爸爸,老婆既另一半!!產婦生產後已經需要好好坐月休息,
而且產後情緒不穩,媽媽係好需要老公既支持同陪伴
!

再者,媽媽懷胎十月同BB心連心,母性自懷孕起就已經培養出黎。
但男人做爸爸既覺悟呢? 好多時都係BB出世後,有「實物」係面前,
先真正感受到做左爸爸!!負擔重左,責任重大呢~~


好好彩,babies G既爸爸自孖媽入院當日,
放左
3
星期「侍產假」(由侍產假+大假+例假安排而成)
而老公做爸爸既覺悟,亦都好快迫左出黎XDD”~~~

住院期間每日兩轉探病時間,
佢都會由沙田出
QE
拎飯拎代茶俾我~~
BB陪我傾下計,lunch後佢又拎返D暖杯暖壺返屋企俾婆婆,預備晚飯俾我。

另外仲要砌BB (婆婆要求入左院先可以砌)
再清潔執拾好屋企迎接
BBS~~
每日兩轉其實都累….

終於出院回家,婆婆係我家訓過夜幫我坐月,
初生
BBS
食奶比較密,半夜要食兩轉奶,
老公
&
婆婆就每人負責一更 (孖媽我被要求要訓覺休息)
老公多數負責清晨
4-5
點個轉,
佢一個人落床餵晒兩個
bb
再返上床訓(孖媽都唔知XD”)
真係好厲害
!!!
 
對於未湊過BB既老公,餵奶換片幫bbs沖涼著衫,
佢好快就上晒手
仲可以一湊二,等我同婆婆休息!!
3個星期時間佢完全well trained去湊BBs
湊一個
BB
都唔容易,我地仲有2BB~~~

如果唔係有幾個星期去學習當新手爸爸,
我相信老公都冇可能做得咁好。
亦因為有老公同婆婆照顧我地,
我坐月先可以坐得咁好
!!

真係好感恩,老公好主動去學習,
自知責任重大,成日寧願訓少
D
都要湊好BBs
當然亦硬食好多我既臭脾氣
hahaha~~~


所以我絕對贊成政府應該增加男士侍產假同女士產假架!!
雖然我冇機會再享受~~hahaha


----------------------------------------------------------------------------------------
facebook page :
龍鳳Babies G & 孖媽Gloria
邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言