2018年11月12日 星期一

聖誕第一影 - 同布甸狗一齊過聖誕!!!

 
 
孖媽每年最期待12!!
因為有我生日,結婚紀念 同聖誕節呢!!
年年聖誕孖媽都會同老公周圍去影聖誕相!!!

而家有babies G當然要同佢地周圍影啦~~
今年「聖誕第一影」就去左搵布甸狗~~haha
肥dodo既布甸好得意呀!!!

其實佢兩個都唔太知發生緊咩事…XD”
仲有D緊張tim~~

留意下我地對襪仔有襯聖誕架XD”~


哥哥好活躍,周圍行黎行去,對波波最有興趣~~

圓面~~haha

 
我地有帶新相機出去影,
但發覺搵途人幫手影合照時,佢地好似唔太熟識咁

但用返電話影,佢地又無問題hahaha~~多角度幫我地~~

搵途人影相都有tips架,
留意身邊
D後生女,睇下佢地點樣影相,好
多時而家
D女女影相都好pro,多角度高中低側邊影~~我就搵佢地幫手架啦~~
抱住BB途人多數都好樂意幫手,仲會影多幾張tim~~haha

 

沒有留言:

張貼留言