2018年6月3日 星期日

出街二湊二,其實都唔係好難!一家四口遊尖咀!

孖媽好中意行街,
但自從babies G出世後,行街既機會就少左好多lu~
如果1個B,我相信我都會單拖孭住去行街,
但兩個BB真係冇可能單拖…

所以每次同老公一齊放假,我都會預備好節目!
一家四口齊齊出街~之前試過幾次既經驗,
出去食個lunch,行個圈都冇問題!
時間大約係4個鐘內,出街只補一餐奶~

今次我地挑戰難度!!出街8小時,要食兩餐奶~
其實要預備既野同平時差唔多!!
一個大背囊,兩條孭帶,一架單B車就出發~
最緊要有個好隊友~

之前放假,係屋企餵埋11點餐奶奶~~
就call 車去嫲嫲屋企,同嫲嫲飲茶!
飲完茶,就上嫲嫲屋企飲奶,換片,同埋俾babies G訓左一陣覺…

之後搭巴士去TST…
先去The one影相,老公中意既one piece
再去isquare 影melody~~兼且行下babiesRus~



未夠6點再行去食The cheesecake factory!!!
點知都話要等45mins~~
我地就係隔離八天堂order左杯野飲坐低…
餵babeis G食多餐奶奶~~
食完時間岩岩好,食完就可以入座!!


一個坐車,一個輪流抱,去享受晚餐!
話說大肚個陣已經好想黎食,但唔食得cream cheese~~
終於食到~~但美式餐廳樣樣都好大碟,為左食cheesecake
打包左半個pizza & 半碟雞翼,
red velvet cheesecake好食呀!
另外仲叫左焦糖合桃cheesecake~~
好漏…

食完就搭的士返屋企~~
仲未完架,要幫Babies G沖涼,
洗埋衫掠衫,洗烚埋奶樽!先有得休息~~~

Babies G第一次離家8小時!!
攰就當然攰啦…但好彩上半場係嫲嫲屋企都好hea…
好感恩有神隊友老公,佢好配合,而且又肯包辦多樣湊B工作!
所以我地仍然好享受一家4口既時光~
希望快D一齊放假再出街XD”

----------------------------------------------------------------------------------------
facebook page :
龍鳳Babies G & 孖媽Gloria
邀稿/合作: twins.babiesg@gmail.com

沒有留言:

張貼留言