2018年6月3日 星期日

我的第一個母親節

今年好特別喔!
有Babies G陪我過母親節~
媽媽這份工作實在不容易,
我每天還在學習中...
謝謝婆婆無條件的付出...
除左照顧孖孫外,
就係為左我呢個女兒唔好太辛苦...
媽媽很偉大,婆婆是更偉大
無婆婆,就無我地
我們愛婆婆

謝謝老公送美美的花&甜品
大愛喔~~~
木棉花花語
珍惜身邊的人,珍惜眼前的幸福

#tiffany色花花大愛
#raspberrymacarons甜品好好味
#母親節快樂
#happymothersday
#龍鳳胎 #兄妹 #twins
#hkbaby #cutebaby #babyboy #babygirl
#ilovemum #ilovemama #ilovemymother
#thankshubby #mylove

沒有留言:

張貼留言